Bird.

24/03/2010

Als ik mocht kiezen wat ik voor één dagje zou willen zijn, zou ik héél graag een vogel zijn. Liefst een pimpelmeesje.

2 Responses to “Bird.”

  1. lotte Says:

    ik als een roodborsje


  2. En dat die ooievaar daar al meer dan vijftien jaar op de uitkijk hangt…(mijn kot was in de straat om de hoek).
    Ik zou een vogel willen zijn die voor heel even terug in de tijd kon vliegen. Heel even. Hoe meer foto’s ik over jouw academie-atelier-leven zie, hoe meer ik terug wil.


Geef een reactie

