Twiggy.

23/03/2010

Twiggy is een héél erg mooi winkeltje in het centrum van Gent, elke keer als ik erlangst fiets stop ik om in hun etalage te kijken. Elke keer opnieuw sta ik me mijn neus tegen het raam gedrukt om al het moois te bekijken ! Ik vrees wel dat ik nog héél even moet sparen voor mijn eerste twiggy-stuk, maar ik geniet al genoeg van te lekneuzen voor het raam en in de winkel ! Neem zeker ook eens een kijkje op hun leuke website, dit kan je hier vinden.




(ben zo verliefd op dit blousje, echt iets voor mij !)

8 Responses to “Twiggy.”

  1. Lieke Says:

    ooo wat een mooie schoenen:O
    Waren die ook in het zwart?

  2. Lieke Says:

    en dat shirtje!! idd iets voor jou Hermine!
    Soms moet je jezelf gewoon verwennen;) hihi

  3. Marie Says:

    Oh, leuke winkel ! Ik moet echt naar Gent terugkomen !😉

  4. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Lieke, de schoenen heb ik enkel in het bruin gezien. Ik denk wel dat ze nog +- 200 euro waren. Ja, misschien ga ik het shirtje (echt op z’n nederlands hé) wel halen. Ben er echt verliefd op !

    Marie, zéker eens een keertje gaan kijken, het is de moeite waard !

  5. jokemijn Says:

    was voor mij ook altijd een beetje boven mijn budget, maar dat mag je niet weerhouden om toch eens in een pashokje te kruipen en 5 minuutjes te dromen🙂

  6. Lieke Says:

    Hermine!? Ik kijk net op je site! en wat zie ik…we zijn niet naar twiggy geweest:O helemaal vergeten.
    Morgen of overmorgen dan maar? x


Geef een reactie

