Slaap kinneke slaap.

21/03/2010

Ik vond net nog iets prachtigs, iets waarmee ik niet kon wachten tot morgen. Iets dat ik jullie allen héél erg snel wil laten zien. Namelijk dit mooie houten wiegje dat Benjamin Verdonck maakte voor zijn pasgeboren kindje. Ik vind het prachtig.






Ik hoop dat mijn man later ook zo’n mooie wiegjes voor onze kinderen zal maken. Ik droom verder.

4 Responses to “Slaap kinneke slaap.”

  1. elianne Says:

    had een andere wieg maar een van mijn vriendinnen heeft een vader. Die maakt dit soort wiegjes die je ook nog kunt ophangen. Zo leuk

  2. jokemijn Says:

    mijn ‘man’ heeft twee linkerhanden, ik moet altijd zelf de gaten in de muur boren, dat is veiliger🙂 ik zou dus voor een mooi vintage exemplaar gaan. Maar deze is echt super!

  3. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Haha.


Geef een reactie

