Mijn muze.

21/03/2010

Moest ik één iemand op deze aardbol mogen kiezen die ik tot mijn muze zou mogen dopen, dan zou het Charlotte Gainsbourg zijn. Ik vind haar echt prachtig, haar stem, hoe ze beweegt, hoe ze eruit ziet. Kortom alles !

Hier ook nog een stukje uit ‘the science of sleep’, héél erg mooi. Ook hoe ze een discussie hebben over het feit dat je niet gewoon kan zeggen dat we geen vrienden meer kunnen zijn. Zo belachelijk herkenbaar. Het is alsof ik Charlotte ben voor een ogenblik.



Geef een reactie

