Weefatelier.

17/03/2010

Vandaag gingen we op atelier bezoek bij Martine, zij is onze docente weven. Het was héél erg gezellig en interessant, de moeite waard om nog een keertje bij haar langst te gaan. Ook vierden we de verjaardag van Satomi, en dat moet natuurlijk met taart en koffie/thee.
Het was een dag die mij (nog meer) doet dromen.






Mauritio en Martine

6 Responses to “Weefatelier.”

  1. Lieke Says:

    Het was echt leuk:)
    En zo lief…die taart!! :O
    Ik neem de foto’s wel een keertje van je over als ik mijn USB stick weer terug heb:)

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Afgesproken !


  3. Mag ik meedromen van zo’n inspirerende plek?

  4. renilde Says:

    oh, ik wou dat ik erbij was🙂
    is het nog niet bijna opendeur bij jullie?

  5. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    25 april is het opendeurdag bij ons, maar jammer genoeg is het niet in ons atelier. Omdat we volgend jaar gaan verhuizen moeten alle afdelingen (voor de opendeurdag) naar een nieuw gebouw, en ik vrees ervoor dat ze ons materiaal voor één dagje niet mee gaan verhuizen. Dus ik weet niet of er veel te zien gaat zijn eerlijk gezegd…
    Maar iedereen is welkom !


Geef een reactie

