Pour Juliette.

13/03/2010

Na lang lekneuzen voor de etalage van Juliette Bogers-winkel, bezocht ik vandaag voor het eerst haar prachtige winkel (dankzij Noémie). Hier zijn enkele beelden van de bijzondere winkel en Juliette’s atelier. Ze geven me nog meer zin om later zelf later zo’n winkeltje op te starten. Het doet mij dromen.
Voor meer info kan je kijken op de (mooie) website van Juliette.

Haar winkel




Noémie en haar prachtige rok (deze zijn een ontwerp van Bruno en Elke )

Haar atelier


Juliette aan het werk.

One Response to “Pour Juliette.”

  1. jokemijn Says:

    ik zag haar vandaag in zone03, haar collectie is gebaseerd op een windmolentje, vind ik een heel mooi idee.


Geef een reactie

