Neve.

04/03/2010

Sinds een weekje krijg ik dagelijks ‘de standaard’ in de bus. Heel erg leuk, maar jammer genoeg komt het er niet altijd van ze te lezen.
Deze ochtend, bij een koffie’tje in de Mokabon, las ik iets dat mijn mond deed openvallen. Verschrikkelijk nieuws, namelijk dit :

Nu ik toch over jazz bezig ben, moet ik nog vertellen dat ik gisteren naar een prachtig jazzconcert ging in de bijloke. Empirical, zo heet de Londense jazzband die ik gisteren (samen met Alice) zag. Het was in één woord: geweldig ! Leve ‘Empirical’ !

4 Responses to “Neve.”

  1. jokemijn Says:

    ik las het ook, ook in een gratis standaard-maandabonnement. Al die besparingen…

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Zo leuk dat we zoveel dingen gemeenschappelijk hebben, vind je ook niet ?

  3. jokemijn Says:

    ja, gek, al die toevalligheden. Maar verder ben ik heel saai en gewoon.🙂


Geef een reactie

