Dossier.

28/02/2010

Tegen het einde van dit jaar moeten we een portfolio klaarhebben. Een boek waarin staat wat we al hebben gedaan, en waar we in de toekomst naartoe willen. Het is een heel werk om dit in orde te maken. Vandaag nam ik van alles foto’s en zo kan ik beginnen met selecteren. Het is grappig te zien hoe je elk jaar weer groeit en groeit. Spannend spannend, hier zijn enkele beelden voor jullie.



Mijn favorieten uit het eerste jaar.



Enkele beelden uit het 2de jaar.

(Het valt mij plots op dat ik iets heb met cirkels, heel grappig !)

2 Responses to “Dossier.”

  1. jokemijn Says:

    de lamp in de kous vind ik geweldig. Zou die ook kunnen branden? of is dat net iets te gevaarlijk?

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Ja, dat was het enige probleem, de brandbaarheid. Ik zou dan nieuwe kousen moeten laten maken in onbrandbare draad. OF lampen die niet warm worden. haha.


Geef een reactie

