Weefklas.

24/02/2010


6 Responses to “Weefklas.”


  1. Helemaal jaloers op jouw opleiding. Twee prachtig blauwe motieven!

  2. lotte Says:

    heel mooi, doe zo verder ! En laat ons nog wat meer zien.

  3. jokemijn Says:

    weefklas, dat klinkt echt geweldig. Het ziet er ook heel mooi uit.
    Ik heb net een mailtje gekregen over een art exchange (kettingbrief). Ik dacht hem naar jou door te sturen, maar ik weet niet of je dat fijn zou vinden.

  4. renilde Says:

    hé tof om te zien!! wat zijn jullie aan’t weven? lijkt op overshot.

  5. MUS Says:

    ik Wil weer naar school, …en meer zien van jouw werk

  6. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Danku allemaal voor jullie lieve commentaren

    Joke, ik ben helemaal gek van een kettingbrief. Je mag hem gerust naar me sturen als je wil !

    Renilde, eum,we mogen zelf wat kiezen wat we weven. Ik weet niet zo goed hoe dit noemt, moet ik een keertje aan Martine vragen. Ik weet wel dat ik eerst een motiefje maak, en tussen elke inslag van dat motief doe ik een inslag linnenbinding. Oei oei, ik moet nog veel oefenen op de theoretische kant van het weven vrees ik. Veek oefenen is de boodschap.

    Binnenkort meer weefnieuws !


Geef een reactie

