Barista.

23/02/2010

Vandaag ben ik naar een nieuw café’tje geweest in Gent. Het was er heel mooi, en ik at een heerlijk brownie-kaastaart. Heeeeerlijk !




Het mooie uitzicht van het water. Zo zou ik later wel willen wonen !

Beetje wazige foto, toch wilde ik hem jullie niet onthouden.

Mijn lieve vriendinnen. Het is wat een rare foto, maar ik kan er precies een heel verhaal bij verzinnen. Laat u fantasie werken en vezin maar een verhaaltje. (En als je zin hebt, laat het me maar horen).

Links, ikzelf en rechts Lieke. ons nieuw (enja !) Nederlands klasgenootje.

8 Responses to “Barista.”

  1. Lieke Says:

    oei!:P ik had wel wat mogen lachen! want het was heel gezellig met jullie in het cafeetje! Beetje jammer, dat ik mijn portemonnee verloren was! Ik had de schrik van mijn leven:P hihi

  2. elisebroekaert Says:

    huh portemonnee verloren ?

  3. jokemijn Says:

    ik was gisteren ook in gent, een soepje gaan eten. Waar kan ik de volgende keer dat caféetje langs het water vinden?

  4. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Oh, wie weet ben ik je dan wel tegengekomen. Zonder dat ik het wist welliswaar.
    http://www.mybarista.be/ dit is de website van dat leuke koffiehuisje.Ze hebben wel twee adresjes, ééntje aan het zuid en ééntje hier : Meerseniersstraat 16 (nabij Zuivelbrug Vrijdagmarkt). Daar ben ik geweest en was het ontzettend gezellig.

    Hopelijk geraak je er ook een keertje !

  5. jokemijn Says:

    ja, die aan het zuid herken ik van het logo op het raam. Volgende keer eens proberen. Bedankt!

  6. jokemijn Says:

    hermine, mijn zusje vertelde me deze week over dit:
    http://www.julieshouse.be/
    misschien ook een fijn plekje voor jullie. Ik ben er nog niet geweest. Hoop dat zoiets ook in antwerpen bestaat…

    • Hermine Virginie Van Dijck Says:

      Ja, Julie’s house is ook mijn aller aller aller aller favoriet ! Hier hebben ze de beste brownies en taarten van de wereld ! Je moet zeker en vast daar eens een taartje gaan eten. Ja, hadden ze dat in Antwerpen maar ook !

  7. jokemijn Says:

    nu ben ik écht overtuigd. Het klinkt allemaal zo lekker.


Geef een reactie

