Ritueel.

20/02/2010

Ondanks de ziekte die maar niet wil verdwijnen, sloeg ik mijn dagje vol rituelen niet af. Mijn zaterdagse Marokkaanse pannenkoek, een kringloopbezoek en een thee’tje.


Het heerlijkste wat er bestaat op de wereld.


Mijn nieuwe vondsten uit de kringloopwinkel.



Nieuwe Mieke-Willems boekjes, ik kreeg er ook een mooi kaartje bij.

3 Responses to “Ritueel.”


  1. Veel beterschap gewenst.
    De kapstokken… ik heb er hier een hele reeks en koester ze. Mijn oma en groottante maakten ze in de avonduren. Ik heb er ook aan meegewerkt.
    Ze maakten ze vaak van restjes of recycleerden ouder brei- en haakwerk.

  2. lotte Says:

    ‘k Heb het ook zitten, super zwaar verkouden opeens. Voelde het de vrijdag precies al zoeken en gisteren kwam het naar boven, Jonah heeft het dus ook, nog nooit is het gebeurd dat we gelijkertijd dat krijgen. Echt enorm rot kan je u er van voelen, hopelijk is het bij u al wat gebeterd?

    Het contract is getekend.

    Weer een leuke mooie post : )

    x

  3. jokemijn Says:

    als je ziek bent moet je jezelf net extra verwennen met zulke leuke dingen. Morgen ga ik ook nog eens langs bij Mieke Willems.


Geef een reactie

