Minneke poes.

17/02/2010

Vroeger noemde ze me steeds zo. Er was ook een liedje over Minneke poes, de aardige kat.
Heel toevallig liep ik overlaatst in de bib en botste op dit leuke boek.



4 Responses to “Minneke poes.”

  1. jokemijn Says:

    “met mijn pootjes, sapperlootjes”🙂 Sapperlootjes, dat zou ik terug moeten invoeren, wat een mooi woord.

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Stiekem stiekem stiekem heb ik het boek niet gelezen, enkel wat naar de prentjes gekeken. Schandalig van me, maar binnenkort (als het wat rustiger is) ga ik het boek nog eens uitlenen om te lezen. Dan kan ik je laten weten hoe het was.

    Liefs


Geef een reactie

