Bloemen en brieven.

16/02/2010

Vandaag voel ik me niet zo goed, een erge verkoudheid, voel me wat slapjes. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter. Ik deed het dus rustig aan vandaag. Ik maakte een fietstochtje door de stad, ik dacht dat wat frisse lucht me wat goed zou doen. Het zonneke was trouwens heerlijk, het gaf me een echt lente gevoel ! Las in mijn boek (Elise, veel mensen hebben me al aangesproken met het boek van je dat ik nu aan het lezen ben. Ze vragen me allemaal of het goed is, want dat ze er al zo veel van hebben gehoord. Het boek ( Het ongrijpbare meisje van Mario Vargas Llosa) is dus een echte ijsbreker !). Maakte een ‘ik-schrijf-brieven-koffertje’ en ruimde op. Bij mijn kuisuurtje vond ik nog een hele mooie brief van een ontzettend lieve vriendin terug.


Danku Lotte voor de prachtige brief en bloem.

One Response to “Bloemen en brieven.”

  1. lotte Says:

    Zo fijn om te zien. Wat stond daar nu ook weer allemaal in die brief : )
    Ik vind dat het heel mooi is gedroogd, de gipskruid.


Geef een reactie

