Collecting, thinking, photographing and stitching.

15/02/2010


Wandelen door de sneeuw.

Een zeer mooie foto uit een woon-magazine. Ik vind de kleuren ontzettend leuk.



Elke keer als ik naar huis moet gaan stap ik voorbij dit ontzettend leuke winkeltje om mijn tram te nemen. Elke keer sta ik weer vol verwondering en verlangen naar binnen te kijken. Dus ik vond het hoog tijd om deze mooie vondst met jullie te delen. Ziezo !

4 Responses to “Collecting, thinking, photographing and stitching.”

  1. jokemijn Says:

    vreemd, ik kom ook zo vaak voorbij de wolstraat en toch weet ik nu eventjes niet waar dit winkeltje is. Maar mijn geheugen is ook heel erg kort en mijn gedachten altijd overal🙂

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Het is schuin over het via via café. Als je met je rug voor de viavia staat is het schuin aan de rechterkant. Het is er wel nog niet heel erg lang, enkele maanden pas.

    x

  3. jokemijn Says:

    ik wandel altijd tot de tramhalte. Heb net ontdekt dat het maar twee huizen verder is. Het is inderdaad een heel erg mooi winkeltje.

  4. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Leuk dat je het hebt gevonden !


Geef een reactie

