Take care of yourself.

14/02/2010

Was de tentoonstelling die ik vorige week zag in Tilburg. Hoe meer alles aan het bezinken is, hoe harder ik nog eens terug wil gaan. Het was zo mooi, leve Sophie Calle ! Er was ook een zeer mooi boek over de tentoonstelling, het was nog vrij duur, dus moest even nadenken of ik het wel wilde kopen. Maar dat boek zou een mooie manier zijn om de tentoonstelling voor altijd dicht bij mij te hebben, niet ?

Ik heb tijdens de tentoonstelling een filmpje gemaakt van een filmpje dat daar geprojecteerd werd. Ik vond dat zeer mooi, alleen jammer van de geweerschoten van het projectie die ernaast speelde. Oorspronkelijk duurde het filmpje veel langer, maar dit is een klein voorproefje voor diegene die toch eens live in Tilburg willen gaan kijken.

Geef een reactie

