Opera.

13/02/2010

Gisteren ging ik met mijn lieve vriendin Floor voor de eerste keer naar de opera. We zagen ‘Don Carlos’ (een vijf uur lange voorstelling). Toen ik eerste hoorde dat de voorstelling 5 uur (met pauzes in) duurde dacht ik dat ik dat niet zou halen. Maar het tegendeel is bewezen, het was prachtig en had wat spijt wanneer het gedaan was. Het was verrassend en pakkend. Schoon schoon, een echt top aanrader ! Als je wat meer info wil over ‘Don Carlos’ (een voorstelling geïnspireerd op teksten van Schiller en muziek van Verdi) kan je hier kijken. Kijk hier ook naar het filmpje dat op het nieuws is geweest, zeker doen !



Geef een reactie

