Wanten.

10/02/2010

Binnenkort gaat Elise me leren hoe ik wanten moet breien. Ik wil er gele, dat is al zeker !

Foto van Michel Vuijlsteke

4 Responses to “Wanten.”

  1. jokemijn Says:

    als je heel erg goed kan breien, kunnen deze misschien inspiratie worden.
    http://www.rigasummit.lv/en/id/gallery/nid/118/p/1/
    zo’n zou ik graag in een winkeltje vinden.

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Ohja, die zijn echt prachtig ! Jammer genoeg ben ik niet echt een goede breier. Maar misschien na veel oefenen ! Als ik het ooit zo kan, dan maak ik er voor u.

  3. lotte Says:

    haken is makkelijker, maar misschien minder mooi.

  4. jokemijn Says:

    haha, daar hou ik je aan! ik heb het hele web al afgezocht naar zulke mooie. Maar ik zou dan ineens een hele reeks kopen, voor elke dag van de week een ander paar, dan kan ik ze aan mijn muur hangen. In ieder geval veel succes🙂


Geef een reactie

