Prive-atelier.

09/02/2010

Vandaag hebben we ons in de leegstaande academie een lokaal uitgekozen om een privé ateliertje van te maken. Ben zo blij !

Elise aan het werk.

Mijn hoekje.

Onze zeven.

2 Responses to “Prive-atelier.”

  1. lotte Says:

    oh zo fijn !

    Ik heb dat koffertje ook. Weet je nog toen we iets gingen drinken( lang geleden hoor ) in de muze en ik had mijn breigrief mee en jij stalen om te tonen, dat koffertje exact hetzelfde, weer iets wat we beide hebben en van houden : )

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Oohja, nu zie ik het weer voor me. Maar heb jij er geen groot ? Het mijne is maar een kleintje, een beetje te klein voor al mijn spullen eigenlijk. Ja, weer iets voor op onze site (oei oei, we moeten er dringend nog een keertje werk van maken)


Geef een reactie

