Journal de jours.

09/02/2010

Ik heb heel lang zitten nadenken over een gepaste titel voor mijn blog. Nooit kwam er iets dat juist was en dat bij mij en mijn blog paste.
Maar gisteren kon in niet slapen en bladerde ik in een boek dat ik in de bibliotheek vond en zag op een blad “journal de jours” staan, en ik vond dat zeer mooi en passend bij mij.
Vandaar doop ik nu officieel mijn blog tot “dagboek van dagen” of “journal de jours”.

3 Responses to “Journal de jours.”


  1. prachtig. simpel schoon. dagboek van dagen.

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Dankjewel !


Geef een reactie

