Thee en koffie tijd.

08/02/2010


Vandaag, mokabon met mijn lieve vriendinnen.

Gisteren in de Pont, met mijn schrijf boekje.

Thee’tje in het textielmuseum, zeer mooi theezakje trouwens.

3 Responses to “Thee en koffie tijd.”

  1. elisebroekaert Says:

    soms zou ik willen dat je meerder berichtjes per dag op je blog zet .

    vandaag is zo een dag.

    wil je geen krant of boekje uitbrengen , een wekelijks magazine

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Ja, een magazine. Ik heb het al eens willen uitprinten, maar ik denk dat me dat stukken van mensen gaat kosten.

    p.s. ik wil mee in je theehuisje komen werken later !

  3. patrick Says:

    Mooie foto’s!
    Ze geven mijn huidige stemming exact weer🙂
    Zo zalig genieten van een heerlijk kopje koffie!


Geef een reactie

