Vandaag

03/02/2010

was een zeer rustig dagje. Boekjes lezen, thee drinken, wat prenten kleven in mijn werkboek… . Toch ga ik blij zijn dat ik er binnenkort terug 100 % kan invliegen, zo niets doen is niet echt iets voor mij. Iemand nog een aanrader voor een goed boek ? Of een leuke tentoonstelling die ik zeker eens moet bezoeken ?


Ik drink al een tijdje deze heerlijk yogi-thee. Maar vandaag ontdekte ik pas wat er op het eticketje staat, namelijk :
To learn,read.
To know, write.
To master, teach. ‘

zo’n leuke ontdekking.


4 Responses to “Vandaag”

  1. elise Says:

    de jongen met de gestreepte pyjama ( heb dus ook verfilming )

    het ongrijpbare meisje !!! !! echt zeer mooi

    de wijde hemel !

    we hebben ze thuis liggen zal ik ze is meenemen of ga je nar de bib

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Ooh, kan je ze een keertje meenemen als je wil ? Zou heel tof zijn !

    x

  3. jokemijn Says:

    De God van de Kleine Dingen van Arundhati Roy
    Brieven aan Doornroosje van Toon Tellegen
    José Saramago, De stad der blinden, maar als je een beetje thuis bent in het christendom nog meer “Het evangelie volgens Jezus Christus”.

    Ik lees maar even voor wat er in mijn kast staat.
    Ik heb net “De wandelaar” van Adriaan van Dis uit. Ook mooi.

    Geniet er in ieder geval van bij een theetje🙂

  4. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Wauw, ik kan weer een tijdje doorlezen dankzij jullie leuke tips !

    x


Geef een reactie

