Brussel.

02/02/2010

Vandaag hebben 3 echte Brusselse mevrouwtjes mij een rondleiding gegeven door Brussel, de stad. Ondanks het druilerige weer heb ik erg genoten van de dag. Kort samengevat, veel tweedehands- en spullenhulp winkels en véél koffie’tjes. Ook aten we heerlijke couscous in het restaurantje van de papa van één van mijn vriendinnen. Binnenkort gaan ik terug voor meer Brussel, hopelijk dan met het zonneke op ons bolleken, in plaats van dikke regendruppels.

(morgen komen de foto’s, jammer genoeg krijg ik ze vanwege internet en computer problemen nu nog niet op m’n blog. Tot morgen, slaapwel !)

Geef een reactie

