Parijs.

26/01/2010

Gisteren ging ik, zoals ik jullie al vertelde, naar Parijs. Er was een speciale beurs, Maison et Object. Het was een leuke, interessante maar zeer vermoeiende dag. Ik toon jullie een paar leuke dingen die ik daar ontdekt heb !

Als eerste leuke ontdekking wil ik jullie wat laten zien van Donna Wilson, een ontzettend lieve vrouw die leuke dingen maakt met breisels. Van haar kregen we een leuke katoenen tas, waar wij alleen zeer blij mee waren ! Meer info kan je vinden op haar site.

Dan kwamen we aan een stand van Marimekko, iedereen zal dit wereldbekend label wel kennen. Ze gaan van textiel ontwerpen, tot kledij, tot interieur, …, alles dus. Ik was zeer veliefd op de mooi theepot en bijpassend kopjes. Ik dacht dat ik eens op de website had gezien dat je zelf je kopje kon ‘stylen’, zo kiezen welke print je erop wilde. Jammer genoeg kan ik dit nergens meer terugvinden. Zonde.

Eén van mijn favorieten van op de beurs was een label dat ‘Mnum’ heette. Ze maakte zeer grappige theezakjes, en was vanaf de eerste moment verkocht. Ik hoop dat ik me er toch ooit zo een paar kan aanschaffen !


(excuses voor de kleine afbeeldingen.)

Morgen deel 2. groetjes !

Geef een reactie

