Leve blauw !

24/01/2010


Van Yorktown Road


Van Fine little day


Van Kermisblauw

3 Responses to “Leve blauw !”


  1. Ik kom even langs. Zie de titel en denk: dat past bij mij. Beweeg de muis naar beneden en ik herken iets. Leuk zeg. Een wolkje op reis door ons kleine landje.
    Mooie blog!
    En… bekijk eens de aquarellen van Berlinde De Bruyckere. De ‘boomvrouwen’ passen ook perfect bij het stuk van muziek Lod.

    • Hermine Virginie Van Dijck Says:

      Het was een kleine verrassing. Ik ga zeker dat werk van Berlinde opzoeken, jammer genoeg vind ik geen afbeeldingen via google. Groetjes


  2. Er is een boek met aquarellen. Ik vrees te ‘oud’ voor de boekhandel. Zeker in de bibliotheek.


Geef een reactie

