Winter zon.

22/01/2010

Het is vandaag zo’n heerlijk weer. Goed koud, maar toch een felle zon. Zo heb ik het het liefst !


Van Globuskz

One Response to “Winter zon.”

  1. lotte Says:

    Hermine je neemt me de woorden uit de mond, woensdag en vandaag zei ik net hetzelfde tegen de mensen waar ik langskwam voor het werk.

    Ik dacht dat ik een plekje wist waar je lekker gebak kan eten, maar ik moet het nog eens bekijken om zeker te zijn. Een bezoekje aan de muze is voor mij ook altijd al zeer goed. IK stuur je nog een mailtje zeer binnenkort.


Geef een reactie

