The Song.

22/01/2010

Ik vond op youtube een filmpje met wat stukjes uit de voorstelling van rosas. Dat wilde ik jullie toch wel eventjes laten zien !

Gisteren kwam ik in de zaal een vrouw tegen, ik wist dat ik ze ergens van kende. Maar wist niet meer goed van waar. Ik gaf haar een glimlach en een knikje. Ik heb nagedacht over wie zij was, en ik weet het (bijna zeker). En ik ben blij. Het was Anne Teresa De Keersmaeker haarzelf. Ben nu wel spijt dat ik haar niet heb gezegd hoe mooi het wel was.

One Response to “The Song.”

  1. jokemijn Says:

    het ziet er heel bijzonder uit, denk dat ik het ook wel mooi zou vinden.


Geef een reactie

