Slaap.

11/01/2010

Straks mijn examen tekstanalyse gaan doen (allen om half 5 de duimen voor 2 u lang in de lucht !), hopen maar dat ik dat tot een goed einde ga brengen, en daarna mijn enorm slaaptekort proberen inhalen. Ik kijk nu al uit naar mijn bed, nog even volhouden.
Hier enkele mooie beelden van mooie dames en hun bed. Of dingen die daarmee te maken hebben.


Van Mieke Willems


Van Emiliebjork


Van recuerdoazul (Wauw ! wat een leuke ontdekking, deze flickr. Binnenkort toon ik jullie hier wat meer foto’s van, als ik ze zelf wat beter heb ontdekt !)

Wish me luck, see you later.

Geef een reactie

