Mockabon.

11/01/2010

Hier kan je absoluut de beste koffies ter wereld drinken. Ik ga er vaak heen, ofwel met wat vrienden ofwel alleen. Mensen vinden het vaak vreemd dat ik alleen op café ga, maar ik vind dat heerlijk ! Pure ontspanning, koffie’tje, een boek, of gewoon wat kijken en luisteren naar de mensen rondom je. Niets beter dan dat, toch ?
Dat is wat ik nu ga doen, ontspannen, met een koffie. Om mij zo niet teveel op te jagen voor mijn zwaar examen van straks. Hopelijk helpt het me wat rustig te blijven.


Van [ZicoCarioca]

3 Responses to “Mockabon.”

  1. elise Says:

    ook als je wordt lastig gevallen door een bende bejaarde ? maffiosi’s

  2. jokemijn Says:

    ik begrijp wel dat dat ontspannend kan zijn, eventjes vanaf de kant mensen kijken, maar toch voel ik altijd een beetje schroom om alleen op café te gaan. Geniet van je koffiepauzes!

  3. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Nee, niet als ik word lastig gevallen door bejaarde maffiosi’s. Hihi. Dat was toch een avontuur op zich, die oude snoeperds toch. Gelukkig was mijn examen de redding !


Geef een reactie

