Thee en literatuur.

09/01/2010

Zijn twee dingen die dit weekend mijn metgezellen zijn.

Ik hou zoveel van theekopjes, hoewel ik er al een hele verzameling van heb kan ik het toch nooit laten om tijdens mijn kringloopwinkelspeurtochten op zoek te gaan naar nieuwe mooie exemplaren. Hoewel ik een hele collectie heb, drink ik toch steeds uit hetzelfde tasje mijn thee. Bizar hé.

Hier enkele mooie beelden van theekopjes (niet de mijne)


Van Inside man

Van Perfectbound


Van jljjld


Van Cori Kindred

Concentrare concentrare. Ik ga me terug richten op mijn schonen cursus van literatuur, en hopen dat ik binnen mijn strak schema blijf. Oh, nog een leuk weetje ! Een tijdje geleden liet ik vluchtig vallen dat ik Dostojevski in mijn hoofd aan het proppen was. Nu was ik gisteren eens in mijn eigen (zeer kleine) boekencollectie aan het snuffelen en wat merkte ik ?! Dat ik nog niet zolang geleden een boek van hem heb gekocht, niet vanwege het verhaal (het was een Frans boek, dus dat zou nooit lukken dat te lezen), maar vanwege de mooie kaft. Ik had zelfs nooit het boek opengedaan, nu deed ik dat wel en er stond in het groot “DOSTOJEVSKI” in. Wat een leuk toeval !
Geeft mij goede moed om mij verder te storten in mijn tekstanalyse.

Geef een reactie

