Examenstress.

07/01/2010

Examenstress, examenstress, examenstress. aah aah aah aah aah aah !
Iedereen kent dat gevoel wel. Dagen leren, en dan is de ochtend aangebroken om je examen te gaan maken. Nog even wat vroeger opstaan om te herhalen (en hierbij soms het gevoel van een lichte paniekaanval te krijgen, omdat je wat bent vergeten). Geen hap door je keel kunnen krijgen, … .
Straks fiets ik door dit koude winterweer naar school, vul mijn zakken met alle mogelijke geluksvoorwerpen die er bestaan, vul met bibberende handjes mijn examen in (op hoop van zegen) en ben dan (hopelijk) euforisch dat we er vanaf zijn.

Laat ons allen duimen op een goed afloop.

3 Responses to “Examenstress.”

  1. jokemijn Says:

    succes! Was het een filosofievak? ik had ook altijd iets bij om voor mijn geluk te zorgen. Bij mijn sollicitatie onlangs had ik een gelukskettinkje van mijn mama meegekregen, het heeft geholpen.

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Ja, het was kunstfilosofie. En en ! Het examen ging zeer goed, ik ben een gelukkige vrouw. Oh wauw, waarvoor solliciteerde je dan juist ? (Nieuwsgierig als ik ben kan ik het niet laten dat te vragen)


Geef een reactie

