Schatten van de dag.

04/01/2010

Na mijn buik vol te hebben van Nietzsche en Bataille ben ik een dagje de stad in getrokken. Het was dringend tijd voor mijn wekelijks ritueel. Na een tijdje rond dolen door de stad (en een bezoekje aan Mieke Willems, dat trouwens weer mooie schatten heeft opgeleverd !) trok ik naar mijn favoriete café. De muze, dronk daar mijn favoriete drankje, capuccino, en glimlachte met een knikje naar de vreemde vrouw die daar steeds aan haar vaste tafeltje zit. Allemaal rituelen, heerlijk.

Mijn schatten van de dag :


Mooi schriftje


Mijn favoriete paperclips


Leuk agenda’tje


Pakje voor een lief persoon

p.s. Babel op Klara is zeeeeer goed !

3 Responses to “Schatten van de dag.”

  1. lotte Says:

    Babel vind ik ook heel goed !

    Dat schriftje heb ik ook,mooi : )

  2. MUS Says:

    via rozijn kom ik op je blog terecht. fijne ontdekking!

  3. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Zo leuk !


Geef een reactie

