Fietseke.

15/12/2009


Mooie foto vond ik hier. (Staan heel veel leuke foto’s op !)

Mijn fiets heeft vandaag officieel de geest gegeven. Krom wiel, te duur om te laten maken. Ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje triest om, want overal waar ik heen ging was mijn fietseken ook te zien. Achja, morge ga ik mij een andere fiets zoeken. Of heeft er iemand toevallig een gentse – post – fiets die die kwijt wil ?

2 Responses to “Fietseke.”

  1. lotte Says:

    oei, hopelijk vind je er snel een andere

  2. jokemijn Says:

    in Antwerpen rijden veel postfietsen rond, ik weet alleen niet waar al die mensen die halen, misschien in Gent🙂


Geef een reactie

