Liefde op het eerste gezicht.

08/12/2009

Ik kwam op de prachtige prachtige blog van Barbara, en was op slag verliefd. Dit is echt één van de mooiste blogs die ik al ooit zag. Hier een paar van haar mooie beelden.

Zelf eens een kijkje nemen ? Kijk dan hier.

(Ze maakt ook hele mooie “poncho”/cape’jes. Zo eentje wil ik wel)

(Zo’n leuk liedje bij haar site, love it)

2 Responses to “Liefde op het eerste gezicht.”

  1. clementiene Says:

    inderdaad zeer mooi. al geniet ik ook wel van jouw blog, dank je wel voor je post over verzameld werk -had ik net nodig om nog eens naar Gent te gaan en het was super de moeite!

    • Hermine Virginie Van Dijck Says:

      Ja, je moet zeker en vast gaan kijken. Het is de moeite ! Leuk dat je van m’n blog kan genieten, ik word er blij van als mensen me dat zeggen. Leuk .

      X


Geef een reactie

