Lievelingsfoto.

07/12/2009

Dit is echt mijn meest favoriete foto die ik ooit heb gevonden. Alweer (wat niet slim van mij was) weet ik niet meer goed waar ik hem vandaan heb gehaald. Ik weet alleen dat ik er echt verliefd op ben !! !!

5 Responses to “Lievelingsfoto.”

  1. lotte Says:

    Ik heb deze ook al eens een keer gezien, als ik weer weet waar, dan laat ik het meteen weten : )

  2. Loraine Says:

    ben blij dat je hem mooi vind hij is van mij …de voet ook.

  3. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Oh wauw, het mysterie is opgelost. Ik slaag vaak foto’s op, maar vergeet er dan bij te zetten van wie ze zijn.
    Van waar heb je die mooie schoenen ?

  4. Loraine Says:

    … een nl internet winkel bonaparte ,van de vorige zomer collectie. Toevallig hadden ze een keer iets moois.

    Zag net op je blog het prachtige winkeltje van juliette bogers … wat een juweeltje! Daar moet ik iets over gaan zeggen op m’n blog en de volgende keer gaan bekijken.

  5. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Ze zijn prachtig.

    Inderdaad, het winkeltje van Juliette Bogers is heel erg mooi. Je moet zeker en vast een keertje gaan kijken.


Geef een reactie

