Schatten van de dag.

05/12/2009

Ik heb vandaag weeral enkele schatten gevonden ! Hier zijn ze dan:


Mijn nieuwe mooie Mieke Willems kalender !


Schaatsende vrouwtjes voor in de kerstboom.


Ik hou zo erg veel van hun neuzen.


Er was een man op straat, hij was dakloos. Hij riep mij, ik kon al raden wat hij wilde vragen. Hij vroeg een kleine cent om eten te kopen (en eerlijk als hij was.. ) ook sigaretten te kopen. Maar hij wilde niet dat ik geld zomaar gaf. Hij wilde er iets terug voor geven, deze kleine dromenvanger die hij zelf heeft gemaakt. Ik vond dat een leuk idee, ik zei dat ik elke keer als ik die dromenvanger zou zien even aan hem zou denken dan. Het floepte eruit (ik bedoelde er ook niet echt iets mee) , maar hij was blijkbaar wel gecharmeerd daardoor. Heel erg grappig. Ik ga hem een sjaal breien op school, zodat hij het warm krijgt in deze koude tijden. Hopelijk vind ik hem terug in onze grote koekenstad om hem de zelfgemaakte sjaal te geven.

Wat een dag.

2 Responses to “Schatten van de dag.”

  1. jokemijn Says:

    wat een lieve ontmoeting.

  2. lotte Says:

    mooie schatten !


Geef een reactie

