M hka.

13/11/2009

DSC06709
…?

DSC06694
…?

DSC06730
… ?

DSC06761
Detail uit een grote installatie van Job Koelewijn.

Vandaag ging in naar het MoMu en het M hka in mijn geliefde Antwerpen. De tentoonstelling in het momu was niet veel bijzonders. In het M hka was er een tentoonstelling rond textiel. De tentoonstelling had een paar mooie en inspirerend kunstwerken (maar ik moet eerlijk toegeven dat het meeste mij wel wat teleurstelde.) Ondanks dat alles hier toch een paar beelden van de werken die ik oprecht mooi vond.

DSC06756
Werk van Jan Fabre (verrassend niet ? Ik schrok er ook van. Ik had helemaal niet verwacht dat dit een werk van Fabre was.), Hermine en Elise in de weerspiegeling van het glas. I love weerspiegeling-foto’s.

Geef een reactie

