Minä Perhonen.

11/11/2009

Er hangt momenteel een tentoonstelling van Minä Perhonen (dit is een Japans label, dat zowel kleding als textiel ontwerpt) in het textiemuseum in Tilburg. Normaal gaan we morgen met school er naartoe, maar ik verkies toch een rustigere (en goedkopere !! !!) dag om de collectie te gaan bewonderen.
Ik bekeek hun site eens en vond ontzettend mooie dingen !

mina_perhonen
Dit vind ik zoo zoo mooi. Het is echt nog iets voor mij, ik vraag me af waar je het kan kopen en of het betaalbaar is voor mij. Misschien moet ik toch maar eens informeren. (mm, net wat beter gekeken op de site en ik zal naar Amsterdam moeten trekken vrees ik. Geen verkooppunten in België, stom stom.)

0076
Flower Bed – 2007 – mooi ontwerp voor een textielprint. schoon schoon schoon schoon.

photo1
photo2
photo5
photo6
photo8jpg
Mijn favorieten uit hun kledingcollectie. Sparen geblazen nu.

Geef een reactie

