Paper Clip.

07/11/2009

3506411572_1470020c02

Ik heb een zwak voor alles waarmee je papiertjes aan elkaar kan vastmaken. Van paperclips, tot gewone spelden, tot naaldjes, … . Als ik naar mijn werkboek kijk merk ik dat dat iets is dat ik altijd gebruik. Ik heb ook al een hele collectie van verschillende paperclips, clips, naalden en spelden. Teveel om jullie nu te tonen. Maar misschien dat ik binnenkort mijn collectie toch eens ga fotograferen voor jullie.

DSC06531

DSC06530

Hier mijn favoriete pagina uit mijn werkboek. Met wel 3 vastmaak objecten !

One Response to “Paper Clip.”

  1. lotte Says:

    OOh zo mooi Hermine. Ik herken die foto’s. Laat ons nog meer zien binnenkort.


Geef een reactie

