Origami.

28/10/2009

3096576904_7bdd1746cb

88309740_e740151e9f

205109954_b98ca859a5

et

zeg

Schoon, zo schoooooon.

3 Responses to “Origami.”

  1. Sophie Says:

    ooh hermine, zo mooi!
    waar heb je dat gevonden?

  2. elise Says:

    heey ik heb dat origami boekje in bib kask gevonden !!!

    prachtige printjes !!! kan jij achterhalen waar die vlinder vandaan komt ik heb die ook ergens gevonden ..

  3. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Sophie, alle foto’tjes vond ik via Flickr ( zo’n site waar mensen hun foto’s op posten), alle foto’s zijn van andere mensen dus ik weet niet meer precies waar ik ze vandaan heb.

    Elise, Dat is een mooi boekje hé ! dat valt bijna uit elkaar hé. Ik zal eens zoeken of ik die vlinder bij mijn favorieten heb opgeslagen. Maar ik vrees er een beetje voor. als ik heb hem verschijnt hij in je mailbox !

    x


Geef een reactie

