Anna ternheim.

26/10/2009

Mijn favoriete liedje van haar.

4 Responses to “Anna ternheim.”

  1. lotte Says:

    zo’n mooi liedje en haar stem klinkt prachtig, daar word ik stil van.

    Hoe was je bezoek aan de kringloopwinkel van gent? degene die ik vandaag bezocht was dubbel zo groot geworden, een hele verrassing was dat. Ik vond er een rok, zo een rok zocht ik al heel lang, toch met dat model en daar vond ik die gewoon. en dan ja…NOG één WEEFRAAMPJE, maaaaar eentje waarbij je je afgewerkte deel kan doordraaien, dat kon ik niet laten liggen, met originele doos en handleiding.

    liefs

  2. lotte Says:

    Wilde je nog even zeggen dat je eens een kijkje moet nemen het webwinkeltje van tas-ka, daar kan je ook tape’jes kopen en je kan betalen met overschrijving, het is maar dat je het weet : )

    x

  3. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    ik ben nog steeds niet in die kringloop geraakt, druk tijdsschema. Maar donderdag ga ik (hopelijk) er wel geraken !
    Jij hebt altijd zoveel geluk in de kringloopwinkels, ik moet eens een keertje met u gaan want volgens mij ben jij een levende geluksbrenger. Ooh wauw, ben ene beteje jaloers op je weefraampje.
    Ja, ik zag het ook al op de tas-ka site. Binnenkort ga ik er eens wat dingetjes kopen. Jippie jippie !

    xx

  4. lotte Says:

    Ja, hopelijk geraak je er dan.
    Ik ook, toch zeker tape : )

    x


Geef een reactie

