Weefklas.

21/10/2009

Vandaag een dagje weven, niet dat ik veel achter het getouw heb gezeten. Ik was namelijk bezig met een ketting om te zetten, een dubbele, met de meest vervelende draden die je je kan voorstellen. Een polyesterdraad die pluist als je hem niet onder spanning hebt staan en een viscose draad met een heel fijn ijzerdraadje in zich, die om de 5 minuten breekt. Geen pretje om zo’n ketting te scheren dus. Nu hoop ik uit de grond van mijn hart dat deze ketting me mooie resultaten gaat opleveren, dat al dat werk niets voor niets is geweest.

Untitled-1

DSC05850

DSC05853

2 Responses to “Weefklas.”

  1. Lieke Says:

    Tuurlijk lukt dat🙂
    En anders ben ik je derde en vierde hand;)

  2. lotte Says:

    Ik denk dat het echt heel schoon zal zijn.

    x


Geef een reactie

