Mieke Willems Webshop.

20/10/2009

Daar is hij dan, de Mieke Willems webshop. Hij is nog maar net online gegaan en ik denk dat het een schot in de roos was. Iets waar vele mensen al lang op aan het wachten waren. Ikzelf vind het ook heel erg leuk, hoewel mijn voorkeur toch nog uitgaat naar het snuisteren in hun winkeltje. Dat vind ik echt het leukste.

Toch heb ik al drie Items in mijn winkelmandje staan.

chiyogami%20paper%201-442_1
chiyogami papier, ik kocht er overlaatst iets gelijkaardigs en ben zo verliefd op die mooie papiertjes !

printed%20papers%202-454
Wauw, zo schoon. !! !!

string%20spool%20set-298
En natuurlijk dit ! Elke keer als ik in hun winkeltje ben zoek ik dit, maar nooit gevonden. En nu staat het plots op hun webshop ! wat een verrassing !

Hermine is blij !

Zie hier de Mieke Willems Webshop !

Geef een reactie

