Robert.

18/10/2009

Hij was de papa van mijn mama. Mijn Bonpapa. Hij stierf jammer genoeg al heel vroeg, toen mijn mama 13 jaar was, in een auto ongeluk.
Overlaatst vond ik ergens in een doosje een sleutelhanger terug, waar een foto’tje in stak. Op dat foto’tje stond hij met zijn 2 dochters. Ik vond het zo schoon. Zelf vond ik dat zoiets moois niet thuis hoorde in een doosje, maar dat het ergens moest opgehangen worden waar iedereen het zag, en van dit mooi beeld kon genieten.

DSC05799

Untitled-1

One Response to “Robert.”

  1. lotte Says:

    ik vind het een super mooi en lief gebaar van jou.


Geef een reactie

