Frida Kahlo.

18/10/2009

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet echt een fan ben van de schilderkunst, dit kan mij meestal niet vasthouden en verrassen. Maar op deze “regel” is één uitzondering en dat is Frida Kahlo. Ik heb haar leren kennen via de film ‘Frida’, haar doorzettingsvermogen, haar zelfzekerheid, haar zijn, haar leven hebben mij ertoe gebracht meer te gaan lezen en opzoeken over haar. Ik werd verliefd (niet perse op haar werk op zich, maar om heel het verhaal rond haar) . En vooral om haar mooie zijn. Ze heeft m’n hart.

Binnenkort is een in de Bozar een tentoonstelling waar werken van haar zullen hangen, ik ga sowiso. Wie mee wil moet me maar iets laten weten !

Frida-movie-02

7-frida

frida_kahlo_movie_clip_image008

sipa_frida_081006_ssh

3 Responses to “Frida Kahlo.”

  1. Noémie Says:

    Ik ga meeee! Laat me maar ietske weten en we gaan!🙂 Ik heb die film bovendien al bijna een jaar in m’n kast staan maar ik kom er niet toe hem te bekijken. Issie goed?

    xxx

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Ok, we hebben een deal !
    Noémie, schandalig ! Beloof dat je hem deze week kijkt, hij is echt de moeite.

    xx

  3. Noémie Says:

    Haha doe ik! laat me iets weten wanneer je gaat hé meid! xxx


Geef een reactie

