Wouters en Hendrix.

16/10/2009

Via Elise heb ik een super mooie ring gevonden van Wouters en Hendrix. Vind hem zo schoon, maar durf absoluut niet te informeren hoeveel die kost, want ik vrees dat ik me dan een hoedje ga schrikken. Laten we het houden bij een onbeantwoorde liefde. Jammer maar helaas. Of een rijke aanbidder die mij wel eens een kado’tje wil doen ?

wouter en hendrix

Ook de ring ontworpen door Elisabeth Leenknegt is eentje dat (hoogst waarschijnlijk) tot mijn ringencollectie gaat behoren. Maar dan met een zilver en een doorzichtig bolletje. (of zilver en zwart, nog een beetje aan het twijfelen)

6826_149671936497_46434966497_3210096_1036873_n

Geef een reactie

