Accordeon.

16/10/2009

Naamloos

Samen met keramiek studeren is dit één van mijn grote dromen. Iets dat ik echt nog wil doen in mijn leven. Zelf vind ik dat een accordeon zulk een mooie klank geeft, het "spel" tussen de twee kanten van de accordeon is zo schoon.
Yann Tiersen is zo'n mooi voorbeeld van een man die geweldige dingen doet met een accordeon. Ook Dave Thomas (een nieuw talent) heeft HET in zijn vingers zitten.


Yann Tiersen – Rue de cascades
Dit in persoolijk mijn absolute favoriet van hem. Vooral het stuk waar de zangeres begint te zingen, die ene miniseconde is de hemel, zo schoon. Om kippenvel van te krijgen. Luister maar eens.

<


Dave Thomas (meer kan je bekijken op : http://www.youtube.com/user/daveisthemusic )

2 Responses to “Accordeon.”

  1. lotte Says:

    Ik zag yann tiersen een keer in het echt optreden in het openlucht theater van het rivierenhof, en het was heel mooi.

    fijn weekend !

  2. jokemijn Says:

    oh! ik was ook in het rivierenhof toen🙂
    Accordeon staat ook op mijn lijstje, maar ik wil het dan graag onmiddellijk zò goed kunnen als yann.


Geef een reactie

