Onze eigen taal.

11/10/2009

Bij het opzoeken naar beelden die bij mijn thema en sfeer passen kwam ik terecht op de mooieste beelden die ik ooit zag. De vrouw is vanaf nu één van mijn grootste inspiratiebronnen. De taal die ze spreekt, materiaal keuze, beelden die ze neerzet zijn prachtig. DIT is wat ik wil doen.
Ik ben ontzettend blij dat haar werk nauw aansluit met waar ik momenteel mee bezig ben. Zoeken naar een subtiele taal, bijna iets breekbaars, sereen.

Ik kan al niet wachten om te zien hoe mijn werk groeit tot een eigen verhaal, dat er hopelijk ZO wat zal uitzien.

1

2

3

7

6

Toch het schoonste ooit, niet ?

3 Responses to “Onze eigen taal.”

  1. lotte Says:

    schoon, zo schoon.

    waar komen die prachtige schoentjes vandaan die je zaterdag aan had?

    ik heb al één weefraampje opgezet en ga er morgen aan beginnen.

    x

  2. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Dankje,
    ohja, m’n schoenen, daar ben ik ook verliefd op. Die komen nochthans van een vrij marginale winkel. Van de éram. Raar maar waar.

    Ooh ben heel nieuwsgierig wat je allemaal met je weefraampje gaat doen, bij onze volgende afspraak moet je je staaltjes maar eens meenemen hoor ! x

  3. lotte Says:

    Das afgesproken !
    Ik ken die schoenenwinkel ook : ) dan vindt je soms toch nog hele mooie schoentjes, daar waar je het niet verwacht.

    Rineke haar foto’s ken ik ook. Ik zag ooit eens werk van haar, maar waar dat weet ik niet meer, dat was op een schooluitstap. Onlangs surfde ik nog naar kunstbus.nl en daar was ik nog tussen de afbeeldingen aan het kijken die je op haar naam vindt. Veel succes met al je schoolwerk, ik duim mee voor een goed verloop !

    liefs


Geef een reactie

