Piet Stockmans.

01/10/2009

Mijn grote voorbeeld, Piet Stockmans. Zoals velen onder jullie wel zullen weten ligt mijn hart ook bij de Keramiek, en is dit iets wat ik absoluut nog wil leren. Zo veelzijdig en mooi, en toch ook zijn links naar textiel. Dit jaar ga ik proberen een keramiek cursus te kunnen volgen en zo keramiek met textiel te kunnen vermengen. Zo is mijn doel om op de eindtentoonstelling dit jaar niet enkel met textiel tentoon te stellen, maar ook met keramiek.

big_10

zie hier: http://www.pietstockmans.com/

Geef een reactie

