Dille en Kamille.

25/08/2009

Vandaag mijn eerste werkdag. Spannend spannend. Ik moet toegeven dat ik best wel wat zenuwachtig ben (hoewel het niet de eerste keer is dat ik er werk). Vandaag gaan ze me leren hoe de kassa werkt, dus dat is extra spannend. Ik heb al besloten dat ik vanavond als beloning voor mijn eerste werkdag naar de Ikea hier in Gent ga gaan, dat mooie beddekovertrek ga kopen. Het kan nog van pas komen… .

Maar jullie zijn allemaal welkom in de mooie Dille en Kamille winkels ! ! Voor meer info moet je maar kijken op : http://www.dille-kamille.nl/

Geef een reactie

