Analoge fotografie.

07/06/2009

Zoals ik al eerder had beloofd zijn hier enkele beelden die ik gemaakt heb voor mijn keuzevak ‘analoge fotografie’ ( voor de totaal fotografie-leken, dit wil zeggen dat er echt gefotografeerd wordt met een filmrolletje EN dat de foto’s ook zelf ontwikkeld zijn).
Spijtig genoeg verliezen de foto’s door het inscannen veel van hun kracht.

Ik ben absoluut GEEN fotograaf, maar ik ben toch blij met het resultaat.

analoge 2

Untitled-3

analoge 1

5 Responses to “Analoge fotografie.”

  1. elise Says:

    hermine !!

    zalig je site hier , verder doen !!

  2. Marieke Penne Says:

    De foto van die veer is fantastisch!

  3. Hermine Virginie Van Dijck Says:

    Dankjewel !

  4. Ruben Goffin Says:

    Goed gedaan, alleen zou ik wat meer hebben ingezoomd of dichter bij het onderwerp gaan staan.

    • Hermine Van Dijck Says:

      Maar zou het zijn kracht niet net verliezen als ik meer had ingezoomd, ofzo… ? Toch bedankt voor de commentaar, volgende keer probeer ik eens van dichterbij.


Geef een reactie

